Латвійське телебачення звільнило співробітника, який транслював пропагандистський канал Russia Today

Латвійське телебачення LTV, державна телекомпанія громадського мовлення Латвії, звільнила співробітника, котрий забезпечив телеміст між студією LTV і каналом Russia Today.

Про це повідомив член правління LTV Іварс Прієде, – передає видання Delfi.

Комісія Сейму з прав людини і суспільних справ розглядала питання про трансляції у вівторок, 26 березня.

За словами Прієде, пряму трансляцію забезпечували ще восьмеро співробітників телеканалу, однак за процес відповідав лише звільнений співробітник. Колишній працівник телеканалу організувала все самостійно, про що інші відповідальні співробітники дізналися вже після трансляції.

Звільнений співробітник пропрацював на LTV більше 30 років і його зарплата залежала від обсягу проданих послуг.

Глава комісії Сейму Артус Кайміньш зазначив, що відповідальність за подію лежить не лише на звільненому працівнику, а й на правлінні LTV і членах Національної ради з питань електронних ЗМІ. На його думку, ця ситуація не свідчить про хороші принципи управління, і саме за подібні порушення в кінці 2018 року звільнили двох членів правління громадського телебачення.

Нагадаємо, Russia Today запускає пропагандистський канал у Франції.

загрузка...
Загрузка...

Реклама

загрузка...

Поширюйте матеріал

Загрузка...