У Криму провайдери блокують щонайменше 20 українських сайтів, – дослідження

В анексованому Росією Криму кримські інтернет-провайдери блокують щонайменше 20 українських сайтів, серед яких шість не занесено до офіційних списків Роскомнагляду. Найбільше блокують українські сайти на півострові інтернет-провайдери Джанкоя та Керчі.

Про це свідчать результати тестувань інтернет-блокувань та аналізу даних, проведених у березні 2019 року “Лабораторією цифрової безпеки” в Сімферополі, Севастополі, Керчі та Джанкої за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення OONI (Open Observatory of Network Interference), пише Інститут масової інформації.

Згідно з дослідженням, для користувачів керченського інтернет-провайдера Bospor-Telekom недоступні щонайменше 14 українських сайтів (“Цензор.нет”, “Громадське радіо”, Lb.ua, Gazeta.ua, “Главком”, “Главное”, “След.net.ua”, Linkedin, Uainfo, “Обозреватель”, РБК, “Українська правда”, “Сегодня”, “Дзеркало тижня”).

У Джанкої провайдер СrimeaCom блокує дев’ять українських сайтів (“Информационное сопротивление”, “События”, QHA, “След.net.ua”, “Меридиан”, “Гордон”, сайт кримськотатарського телеканалу ATR, “UA:Перший”, сайт благодійної організації “КримSOS”). У Сімферополі користувачі CrimeaCom не мають доступу до сайтів “След.net.ua”, “Меридиан”, “События” та сайту каналу ATR.

“При цьому в інших провайдерів у Севастополі, Сімферополі, Джанкої та Керчі кількість заблокованих українських сайтів суттєво нижча. “Ланком” (Севастополь), Crelcom-Online, Djankoionline (Джанкой), KrymInfostroy (Сімферополь), Apex Crimea (Керч) блокують лише один український сайт – “След.net.ua”. Є ще ряд сайтів, які недоступні у різних провайдерів, але поки що ми не можемо стверджувати, що це саме блокування”, – йдеться в повідомленні.

Також “Лабораторія цифрової безпеки” зафіксувала, що кримські інтернет-провайдери блокують щонайменше шість сайтів, яких немає в офіційних списках Роскомнагляду. Зокрема, це сайт телеканалу “UA:Перший” (1tv.com.ua), української правозахисної організації “Крим SOS” (krymsos.com), новинний український сайт “Гордон” (gordonua.com), кримські новинні сайти QHA (qha.com.ua) і “Меридиан” (meridian.in.ua) та сайт кримськотатарського телеканалу ATR. Усі ресурси блокуються провайдером CrimeaCom South у Джанкої. Зазначимо, що meridian.in.ua та atr.ua CrimeaCom блокує і в Джанкої, і в Сімферополі.

Також користувачам цього провайдера недоступні сайти телеканалу “СТБ”, Нового каналу та ICTV, але “Лабораторія цифрової безпеки” не має певності в тому, що це блокування. Ці сайти можуть бути недоступні також з інших причин.

Раніше ми писали, що в окупованому Сімферополі представники Росгвардії розігнали акцію кримських татар.

загрузка...
Загрузка...

Реклама

загрузка...

Поширюйте матеріал

Загрузка...