Журналіст німецького видання Der Spiegel привласнив пожертви на сирійських сиріт

Німецький журналіст Клаас Релотіус, якого видання Der Spiegel викрило на вигадуванні героїв і текстів, може зіштовхнутися зі звинуваченнями у присвоєнні коштів.

Видання Der Spiegel на своєму сайті повідомило, що подасть у прокуратуру скаргу проти Релотіуса для відкриття кримінальної справи у зв’язку зі збором пожертв на підтримку нібито сирійських дітей-сиріт, – передає Європейська правда.

Видання повідомило, що дізналось від читачів про проведення Релотіусом кампанії зі збору коштів з його приватної електронної скриньки нібито на допомогу двом дітям-сиротам. Гроші журналіст просив переказувати на свій персональний рахунок.

Скільки грошей вдалося зібрати і що з цими грошима сталося, у редакції наразі не знають. Реакція стверджує, що нічого не знала про кампанію Релотіуса.

У липні 2016 року в журналі вийшла публікація Релотіуса під назвою “Королівські діти” про брата і сестру з Сирії, які залишились сиротами і жили у Туреччині. Der Spiegel заявляє про сумнівну достовірність цього тексту.

За словами фотографа, який супроводжував журналіста під час написання тексту, Релотіус сфальшував біографію хлопчика і сильно її драматизував. Зокрема, хлопчик не ховав свою матір, як про це писав Релотіус. Вона жива і працює у магазині меблів в турецькому Газіантепі. Der Spiegel також припускає, що сестри хлопчика не існує, Релотіус повністю її вигадав.

Цю історію Der Spiegel зараз перевіряє.

Сам Релотіус про результати своєї кампанії зі збору коштів написав у нещодавно опублікованій антології під назвою “Хвилі вдарили”. Він розповів, що в результаті кропіткої роботи тривалістю в кілька місяців допоміг всиновити дітей у сім’ї лікарів в Нижній Саксонії. Очевидно, це теж вигадка, – повідомили у Der Spiegel.

Клаас Релотіус є одним із найвідомішим журналістів у Німеччині. Він є автором численних матеріалів у провідних виданнях та лауреатом журналістських премій.
Видання Der Spiegel викрило журналіста на вигадуванні історій та героїв матеріалів і звільнило його. Окрім того, Релотіуса позбавили нагород.

За час роботи Релотіуса на Der Spiegel з 2011 року у виданні вийшло 60 матеріалів його авторства. Щонайменше 14 були недостовірними.

загрузка...
Загрузка...

Реклама

загрузка...

Поширюйте матеріал

Загрузка...